Nytt år, nya möjligheter!

Jajamensan. Nu är det år 2013. År 2012 blev ju lite av mitt år men år 2013 ska bli ännu bättre.
 
Startade dagen med en kesellafrukost med frysta bär. Riktigt gott ska ni veta! Nyttigt är det också!

På fredag händer något roligt, något jag har längtat efter länge. Jag åker hem till Norrland! Wihoooo! Jag har skaffat hästvakt och kattvakt så jag åker upp till mina nära och kära och blir där 4:e januari - 13:e januari. Kommer hem på natten där. Jag ska åka tåg upp (ja ibland är jag våglig vet ni) och sen flyger jag hem igen. Blir en visit i Sundsvall, Husum, Umeå och Skellefteå. Brum brum!!

Saknar Norrland till tusen. Önskar jag kunde bo där. Men jag har stora delar av mitt liv i Skåne nu så jag tror att jag blir kvar här och har Norrland som en tillflyktsort när jag behöver samla lite ny energi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0