Komma igång rätt.

Ja, för att komma igång rätt efter resan och nya jobbet och allt så har jag gjort färdiga matlådor i kylen. En med sallad, en med varma grönsaker och en med proteindelarna som till exempel kokt kyckling, kokt lax, ugnsbakad kalkon osv.
 
Färdigkokta ägg har jag även liggandes i kylen nu som är perfekt till mellanmål. Smidigt att ta med sig, smidigt att plocka åt sig.

När jag kommit igång rätt med allt, ska jag börja utforska mina nya kokböcker som jag fick i julklapp. Men tills dess får det vara lite "tråkig" matlagning eftersom jag bara vill få in alla rutiner och sådant igen innan jag ger mig på något mer.
 

Kommentarer
Postat av: Suz

Skönt att ha sådant förberett! :)

2013-01-24 @ 20:48:44
URL: http://www.icanrestwhenimdead.com
Postat av: emma-isabella

Goodie goodie.
Matlådor är bra att ha.
Storkok ruels :P

Kram

ps. sorry att jag är kass på att kommentera :/

2013-01-25 @ 22:27:08
URL: http://emmaisabellavictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0