Behövlig träning.

Ikväll ska jag kickboxa. Jag är riktigt trött eftersom jag klev upp halv fem imorse men jag ska ändå åka och kickboxas lite eftersom jag verkligen behöver slå ur mig lite ilska/frustration och sorg.

Ja, det är deppigt just nu men jag måste få ventilera mig någonstans. I verkligheten kan jag inte göra det utan att börja gråta. Jag ska sända in min allra bästa vän som jag haft sedan jag var 7 år, till Trapalanda. Det är massor av papper att fixa och trixa med. Runt 4000 kommer det gå på allt som allt. Sjukt. Det är inte konstigt att djur får lida.
 
 
Är sjukt sur över att vi inte tog fler bilder i somras.
Dessa är från 2011.

Kommentarer
Postat av: Madde

Sjukt att man ska behöva betala för att man gör de rätta för djuret.

2013-01-30 @ 20:51:39
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0