Back on track!

Ja, nu är det slut på allt depp och skit. Dags att gilla läget och inse att inget kommer bli bättre, eller annorlunda om jag käkar en massa skit och skiter. Att träna. Visst, jag har vart okry också men nu är det nog.
 
Imorse var jag och spinnande innan jag åkte till jobbet, åt min kesella med blåbär i bilen efteråt och käkade min nyttiga mat till lunch (ugnsbakad lax med citronpeppar). Jag tog dock ingen promenad på lunchen idag pga fel val av skor imorse. Jag jobbar till 18.15, har möte på Xtravaganza 18.45 och sedan ska jag hem för att laga mer mat till resten av veckan också För imorgon börjar jag jobba 06.00..
 
Saknar verkligen mitt underbara Norrland.
 

Kommentarer
Postat av: Chili

Älskar din blogg! Jag hittade hit för ett par dagar sedan och tänker absolut följa bloggen, tycker du är för jävla grym som har gått ner så mkt! Jag har inte läst så mkt av bloggen ännu men den peppar och inspirerar :)
Hejar på dig!

2013-01-28 @ 23:54:58
URL: http://chilifuck.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0