Världens bästa pojkvän

Ja. Jag har verkligen hittat en riktigt fin kille. Igår när jag kom hem till honom, satte vi oss ner och gick gemensamt igenom mina receptböcker från Xtravaganza. Vi skrev upp en del recept som vi ska prova ihop. Det känns riktigt skönt att jag träffat en kille som stöttar mig till 100%, som till och med vill laga mat som är bra för min viktnedgång. "Är det något jag absolut inte vill äta, då äter jag det inte". Igår provade vi att göra en spenatomelett med kalkonbröst. Gott och mättande kan jag lova. Men till nästa gång blir det att använda färsk spenat istället för fryst... Blev tyvärr lite för vattnigt..




Kommentarer
Postat av: Joline

Men vilken urgullig kille!!!

2013-02-25 @ 20:11:07
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0