Härlig söndag

Söndagen var riktigt bra. Tacosöndag. Jag höll mig undan en massa såser som innehåller mängder av socker man inte behöver, samt köttfärsen som var en blandfärs. Dessutom höll jag mig nästan borta från brödet också. Jag åt en tortilla. Det kan jag medge.
 
Den senaste tiden har det inte alls varit bra med maten. Jag har slarvat alldeles för mycket. Inga mellanmål och blääääää. Jag hatar verkligen mat nu. Det märks på min mage att jag inte ätit som jag ska. Den är all over the place om man säger så. 

Men nu har jag lagat lite nya matlådor igen!

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Tacos är ju bara sååå gott! Man tröttnar aldrig!

2013-02-12 @ 21:23:56
URL: http://lenaslilla.blogg.se
Postat av: Emelie

Good to have you back!!! :) Jag hejjar för fullt på dig! Och du kommer hata mig ibland, men det är jag förberedd på! :P <3

Svar: Jag hatar dig aldrig snygging. Jag bara tycker lite mindre om dig när du inte låter mig köpa snask. Men jag vet du säger till mig för min egen skull! :) <3
Liinda

2013-02-12 @ 22:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0