Veckans planering

Ja, det finns ju så kallade idealviktsträningsprogram där man planerar sin vecka utefter de fyra ledstjärnorna. Där skriver man vad som ska tränas utefter de fyra ledstjärnorna. Efter denna vecka, utvärderar man och lägger till ändringar i programmet. Målet är att man ska följa sin planering och hitta en balans så man fullföljer det som man planerat.
 
Så här ser min vecka ut denna vecka:
 
 
Där ser ni även mitt viktmål. Jag har aldrig öppet i bloggen skrivit vilken vikt jag vill uppnå, inte heller min startvikt men här har ni ju en liten hint iaf.

Kommentarer
Postat av: jannica

Det tror jag du kommer fixa galant :)

2013-04-22 @ 17:01:08
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0