Jag tror jag har hittat den..

 
Ja, jag tror att jag har hittat nästa målklänning. Denna ska jag komma i! Älskar den. Har köpt den på Indiska förra sommaren.
 
 
Hemma tror jag att jag har min absoluta målklänning hängandes också. Jag köpte den precis innan nyår och den är döläcker. Köpte den både i svart och mörklila. Lite silverglitter finns också, samt lite längre bak med skirt tyg. Varför köpa en ny absolut målklänning om jag redan har en? Jag ska visa bilder på dem är jag kommer hem igen på tisdag eller onsdag.
 
 
Vad tycks?
 

Kommentarer
Postat av: 72pannor

Den svarta var super fin tycker jag skulle jag kunna tänka mig själv att köpa när jag har den kroppen (dröjer med andra ord länge än)

2013-04-29 @ 08:42:48
URL: http://72pannor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0