Duktigt!

Kände mig lite som att jag var på jobbet å A kom hem och åt pannkakorna som jag stekt. Han hade nämligen sagt att vi kunde gå ut på en promenad. Som jag har tjatat! Så hand i hand gick vi i en timme i mörkret. Myspys! Jag fick min motion så det är ju toppen. Att jag fick med mig honom ut var ju ett under! Promenad två dagar nu! Jag ska nog ta mig ut på dagens tur snart också tänkte jag. 
 
Jag har så sjukt ont i hela kroppen. Snacka om att sjukgymnastik tar på nacke och kropp. Var ju till sjukgymnasten i tisdags som kom fram till att alla mindre muskler i min nacke lagt av pga att de stora musklerna är så pass spända som de är. Jag fick tre väldigt enkla övningar som jag ska göra tre gånger, tre gånger om dagen. Dvs varje rörelse nio gånger om dagen. Då förstår ni hur pass handikappad och ont jag har. 
 

Kommentarer
Postat av: Citrin

Jag var också ute på en promenad igår. Känns mycket mer pepp i det här vädret än kylan för några veckor sedan. ;)

2013-04-18 @ 13:57:56
URL: http://nolovestory.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0