Blir du nöjd då?

Igår var vi till A:s syster då hon fyllde år, samt att hennes ettårige son också firades.
 
Påväg hem tll A igen, kollade jag ner på mina ben och utbrister:
-"Meeen, det ser ju ut som jag har smala ben nu ju. Knäskålen sticker ju ut!". A klappar mig på benet och ler, varpå jag säger:
-"Tänk när jag tappat 20 kilo till. Blir du nöjd då?" A tittade bara på mig och sa:
-"Vadå? Jag är nöjd. Det är DU som ska vara nöjd". Jag spinnade vidare på detta och sa:
-"Okej, så om jag droppar 30 kilo till och är nöjd, då är du också nöjd?". A svarade:
-"Jag är nöjd när du är nöjd men jag tycker 30 kg är alldeles för mycket."
 
Det är skönt att jag har träffat en så pass fin kille som stöttar mig i det största projekt jag har i livet, men som samtidigt är realistisk.
 
Jag VET att jag skryter massor om A men helvete vad jag är lycklig!
 
 
Jag igår innan födelsedagskalaset. Försökte posa med min onda nacke.

 

Kommentarer
Postat av: Valeria

Fina Linda!! :)

Svar: Tack finValle <3
Liinda

2013-04-14 @ 17:58:09
Postat av: Citrin

Vad fint att se din tacksamhet och glädje! :) Klart man ska få glädjas över det bästa som finns - kärlek!

2013-04-15 @ 10:37:13
URL: http://nolovestory.wordpress.com
Postat av: Malin

Det blir lätt så när man är lycklig och tycker man har världens bästa pojkvän. Jag har också det och det är inte lätt att hålla det för sig själv då :D Förresten blir man lycklig av att läsa att andra är lyckliga, i alla fall jag, så fortsätt prata om hur bra du har det med A tycker jag :)

2013-04-15 @ 13:07:46
URL: http://tryingtogetfit.blogg.se
Postat av: Therese

Du är ju skitsnygg ju!
Fortsätt skryta om A, det är han värd. har man hittat en guldklimp så får man faktiskt berätta det för hela världen ;)

2013-04-15 @ 16:06:59
URL: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0