Varför är det så jävla svårt?!

Varför är det så jävla svårt för mig att finna fokus och komma igång med helfarten?

Jag blir fan arg på mig själv nu.
 
Igår gick allt bra till klockan två då jag tyvärr åt en knäckemacka med ägg och kaviar på. Idag gick allt bra fram till lunch då jag istället för min soppa, åt lunchen som serverades på jobbet (köttfärslimpa, potatis och grönsaker). Jag sa till Jessica att om jag ens suktar mot något ätbart på jobbet imorn så får hon slå mig. Jag jobbar till 16.30 imorgon och sedan har vi gruppträff på Xtravaganza också.
 
Så imorn jävlar!



The walk of shame... Hehehehe

 

Kommentarer
Postat av: Valbona

Vill bara säga hej är glad att hitta din blogg då jag själv skall gå ner massa kilo eller närmare 50 eller mer och börjar med slanka helsvart på

2012-09-06 @ 07:21:14
URL: http://valbona.blog.se
Postat av: Birsen

varför envisas du med helfarten! Du behöver en breake. Sikta in dig på att äta en gång om dagen istället och pulver resten. Eller äta nyttigt två ggr och pulver en gång.
Du mår ju bara dåligt och kännerdig misslyckad såhär.
Jag an säga att jag köte hem en hel veckas meny modifast när jag kom hem från turkiet och skulle börja. jag klarade dricka två påsar. Sen kände jag direkt att det inte är min grej. Så nu kör jag LCHF för det funkar på mig och jag får äta god mat och gå ner i vikt.
Sluta med det där helfarttänket baby! Du kommer gå ner om du siktar framåt.... Du älskar ju träna och en god kost upptill kommer göra susen även för dom sista kilona...
Nu är det en som vet hur det är att gå på helfart som pratar....så det är inte bara uppläxning!

2012-09-06 @ 16:52:19
URL: http://bisicik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0