Nu jävlar!

Nu har jag lyckats! Tre shaker drunkna och det är allt jag ätit idag. Ville såååå gärna äta choklad idag men David övertalade mig att inte göra det. Skönt! Annars har jag haft en skitdag idag med allt och ligger just i detta nu med täcket över huvudet. Sista gruppträffen på Xtravaganza har vi haft idag också.

Ni som skriver jag borde lägga ner helfarten kan lägga ner ert snack. Jag har gjort detta val nu, jag har klarat det innan och det passar mig. Stötta då det valet jag gjort istället för att klanka ner på det.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Birsen

herregud! Jag försökte säga att det finns andra sett än pulverdrickandet!

2012-09-06 @ 22:22:19
URL: http://bisicik.wordpress.com
Postat av: Jess

Har du bestämt dej så kommer du lyckas ,bit ihop och fokusera på ditt !
Jag stöttar dej å håller på dej!
Kryssa varje dag i almenackan å drick sjukt mkt..

Du fixar det nu!

Kram

2012-09-07 @ 00:14:40
URL: http://jessansvardag.blogg.se
Postat av: Linda

Klart du inte ska lägga ner helfarten när du kommit såhär långt! Kämpa kämpa kämpa!!! Jag har börjat komma igång nu efter sommaren! Men känner att det är segt att komma igång och hade så gärna haft nån som puschar en!!! Så kom igen nu du klarar det! Låt ingen annan säga något annat!!! Sen ska du låta dem hjälpa dig när du ska börja äta, så du börjar äta på rätt sätt med en gång :-) håller tummarna för dig!

2012-09-07 @ 21:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0