Såg sanningen i vitögat.

Yes, idag har jag varit på Xtravaganza där jag pratat lite med min konsult. Hon tyckte allt verkade jättebra så det är ju grymt.
 
När jag ändå var där, gjorde jag något jag var tvungen att göra. Jag behövde se hur pass mycket åt helvete allt gått på tre månader. Jag vägde mig och mätte midjan.
 
Det var helt klart inga roliga siffror på vågen eller runt bildäcken direkt..
 
Jag har gått upp nästan 12,1 kilo och dessutom blivit 9 cm fetare sedan i juli. Asbra, jag vet. Men jag får skylla mig själv eftersom jag misskött mig så som jag gjort. Nu ska jag nog inte tänka så. Jag är på gång igen och den här gången ska allt bli rätt gjort. 
 
Så nu har jag alltså gått ner 38,1 kilo och tappat 21,5 cm i midjan.
 
 
Spenderade även en hel timme i den här underbara stolen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra/Dietandthecity

Varit på pedikyr ;?

2012-10-31 @ 22:04:05
URL: http://dietandthecity.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0