Just because.

Just because it burns, doesn't mean you're gonna die. You've got to get up and try.
 
Ja, Pinks nya låt går på repeat hos mig idag. Känns som den speglar mig lite för de första dagarna på helfarten så känner man sig lagom "off". Lite ont i huvudet, antagligen för man vänjer sig av med allt socker som man är beroende på och som finns i allt vi äter. 
 
Andra dagen på helfarten och än har det gått bra. Jag åt två munkar som Pauline stod och sålde igår men annars har jag kört på. Mycket men känner jag.
 
Idag städas och tvättas det för fullt och ikväll blir det jobb också.
 
 
Syns lite lagom mycket på kläderna att man arbetar på förskola.. Hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0