Svar på frågor:

hade du ente gått ner 50 kg? det står 38 nu? vad har jag missat ?
Jag hade gått ner 50,2 kg i juli månad men sedan hände det en massa skit, jag släppte allt och gick tillbaka till gamla vanor samt att jag inte rörde mig osv. Jag orkade helt enkelt inte med det psykiska. Tror även att jag behövde lite tid för att finna mig själv.
 
hur går det med kärleken?
Kärleken. Jadu. Vad som händer återstår att se.

vad är ditt mål med att gå ner i vikt?
Att jag kan ha mina gamla kläder, vara nöjd med mig själv när jag ser mig i spegel, samt att jag kan börja tävla med hästen igen. 
 
varför valde du xtravaganza? är du nöjd med de?
Jag hade varit inne och nosat på Xtravaganza tidigare och de ringde mig efter att jag skickat en intresseanmälan till mig men då dissade jag dem. När jag sedan såg en bekant ladda upp en bild på Facebook där hon gått ner 30 kg, frågade jag hur hon gjort och hon tipsade om Xtravaganza. Jag skickade en ny intresseanmälan och bokade ett möte. Jag är väldigt nöjd med dem. Jag önskar dock att det var billigare.
 
följer du någon serie på tv?
Criminal Minds missar jag inte ett avsnitt av! One Tree Hill är också en serie jag följt från start. Annars är favoritet Vänner, Big Bang Theory och typ South Park haha.
 
Vad fick dig att trilla av banan gällande viktminskningen?? Tycker dock att du kämpat otroligt bra och alla är vi inte mmer än mänskliga. Så sjukt svårt att bryta gamla vanor.
Att allt hände på samma gång. Jag blev itvingad en Snickers på sjukhuset efter att jag svimmat och därefter ansåg jag (som följt min helfart till punkt och pricka, aldrig fuskat), att jag var kass och hade förstört allt. Hade sjuuukt ont i magen eftersom det var grymt svårsmält. Ingen bra sak att äta som första sak direkt. Mamma masserade min mage på kvällen osv. Sedan kom jag ingenstans eftersom jag hade hjärnskakning och inte kunde köra bil = jag åt det som fanns hemma. Därefter åkte jag på magsjuka och var glad bara jag fick behålla något nere.
 
Vad är målet med viktminskningen?
Se svar längre upp =)
 
Längtar du efter julen och hur firar du & din familj den? Själv vill jag ah jul nu:P

Jag längtar efter julen och har bestämt med Xtravaganza att jag iaf ska äta i jul. Blir intressant att se vad jag kommer äta och vad som kommer väljas bort. Vi firar med mammas sambos släkt. Vi är tre familjer och håller därmed det vart tredje år. Förra året var vi hos oss, detta året ska vi till mammas sambos bror med familj. Maten delar vi upp och tar med oss så värden slipper stå för allt. Vi äter pepparkakor med ädelost och dricker glögg framför Kalle Anka innan vi käkar julmaten. Därefter delar vi ut julklapparna när jultomten kommer. Efter det, äter vi risgrynsgröt och julgodis. Barnen slocknar eller leker med sina nya leksaker och vi vuxna spelar vårt julklappsspel. 

Hur ser det ut på kärleksfronten? :
Se svar längre upp! =)
 
Du har ju gått ner så otroligt mycket, känner du att du behöver Xtravaganza, eller skulle du kunna klara dig själv?
Jag känner att jag har en bit kvar med Xtravaganza. Jag vet inte om jag kommer till att förlänga mitt medlemsskap eller hur jag ska göra i februari. Men just nu känner jag att jag fortfarande behöver deras stöd.
 
Om du träffar en kille via nätet och det visar sig att han bor 20-30 mil ifrån dig, eller längre, skulle du åka dit för att träffa honom eller vill du hellre att han kommer till dig?
Första gången skulle han få komma till mig eller att vi möts på halva vägen.

Skulle du kunna dejta någon som har barn?
Nej. Jag vill bilda en egen familj, inte bli med i en familj som redan existerar.

När passar det dig för en liten träff?
När kan du? :)

Favoritfärg?
Mörklila, rött, svart och mörkblått måste jag nog säga. Mörklila är nog nr 1.

Favoritmellanmål?
Älskar Kesos mellanmål med nötter och torkad frukt. Grymt lätt att ha med sig! Annars tycker jag det är gott att göra lite fruktsallad eller skiva ett päron och äta.

Vad skulle du göra om du fann en plånbok med flera tusenlappar i och ett körkort?
Oj. Just nu skulle jag behålla pengarna faktiskt. Skulle jag se på körkortet att det var någon jag hatade som tappade plånboken så hade jag verkligen behållit pengarna. Men samtidigt skulle jag ha dåligt samvete. Skulle nog sluta med att jag lämnade tillbaka pengarna och plånboken.
 
jag vill veta hur länge du tänker gå på extravaganza o hur mkt det kostar?

Mitt abonnemang löper ut i februari och vad som händer efter det, har jag inte bestämt ännu utan det återstår att se. Det är ganska dyrt som sagt. Återkommer med ett inlägg om detta. Ska räkna ihop hur mycket pengar jag lagt på Xtravaganza snart då jag sparat alla kvitton. 

Kommentarer
Postat av: Mizca

Hehe!
Vi kan boka in rätt snart antar jag ;) Mötas på halva vägen, kommer du hit eller skall jag komma till dig?

2012-11-16 @ 10:39:02
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0