Några regler.

Jag kan ju dela med mig av något som jag läste om i Xtravaganzas kundhandbok både i våras, och nu för någon dag sedan. Det är nämligen 3 enkla regler för att lyckas med en viktnedgång.

1. Jag väljer själv att äta. Dåligt samvete har vi ingen nytta av. Istället kan man fråga sig själv "vad hände när jag valde såhär?", vad kan jag lära av det?" och "hur väljer jag att göra nästa gång?".
 
2. Jag väljer själv och tar konsekvenser av mitt handlande. Det finns inget som heter förbjudet men det går att ha roligt utan mat. Det är något man måste träna på.
 
3. Jag har bestämt mig. Det finns inget som heter "att försöka". Har du bestämt dig? Annars är det ingen idé.
 
Jag tycker dessa regler är jävligt vettiga om jag ska säga min mening. Om man inte bestämt sig fullt ut, då skiter det sig vilket jag själv fick se gällande helfarten. Till sist bestämde jag mig och nu har det fungerat sedan dess.
 
 
Måste ta en ny helkroppsbild. Detta är ju 11 kg sedan.

Kommentarer
Postat av: Dietandthecity/Alex

Och ny snygg hårfärg ;)!

2012-11-09 @ 21:29:59
URL: http://emring.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0