Lite väl mycket..

Jag tror att jag spenderar lite för mycket tid i bilen. Skulle nämligen städa ur bilen lite och tömma den på lite saker och vips så hade jag en hel påse full med tomma RTD-flaskor. Haha!
 
Dom är helt perfekta att ha med sig när man till exempel ska träna, eller om man inte hinner äta frukosten hemma. Grymt bra att ha med sig en sådan färdigdryck istället för att behöva ha en shaker, pulver och vatten.

Det enda negativa, är att dessa kostar lite mer än pulvershaker. Men det är de värda med tanke på smidigheten.

Min favorit är den med choklad eftersom man kan dricka den även om den legat i träningsväskan 2-3 dagar medan den med melonsmak MÅSTE drickas kall. Annars smakar den skit rent ut sagt. Det finns en tredje också som smakar iskaffe men eftersom jag inte tycker om kaffe så är det inte riktigt min cup of tea.

 
 

Kommentarer
Postat av: Jonnié Jonsson

haha nja de e ju viktiga frågor som måste tas upp haha

2012-11-11 @ 17:06:44
URL: http://jonniejonsson.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0