Jag slarvar som fan.

Ja, fy skäms på mig!
 
Vet ni vad jag kom på klockan 18.00 när jag satt mig på spinningcykeln?
 
Jag hade ätit en halv shake idag. Av tre möjliga. Klockan 18.00.
 
Jag är inte hungrig längre och jag är sjukt trött. Det är jävligt konstigt. Det måste vara hösten som verkligen kommit till mig. Jag kan få såna perioder på hösten medan jag under somrarna kan leva på att sova 2-3 timmar/natt.
 
Jag får skärpa till mig. Jag måste dela ut shakerna jämnt på dagen igen så jag får en bra balans.
 
Direkt efter träningen tryckte jag i mig en hel shake och nu dricker jag en andra shake så jag får i mig alla tre shakerna innan det är dags att krypa ner i sängen. Jag måste ju få i mig alla vitaminer, mineraler och näringsämnen som krävs dagligen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0