Glad tjej!

Jaa, jag är faktiskt lite glad då jag kommer i lite gamla kläder.

Jag kommer nu i mina jeansleggins som tidigare bara gick upp till mina lår och sedan tog det stopp. NU sitter de till och med löst i röven. Jag kommer även i mitt linne/korta tunika som nu till och med är lite i ballongfeeling så jag ser superfet ut i den. Riktigt härligt, ja inte att se fet ut kanske... Jag är så glad!

Anita sa i fredags på jobbet att hon längtade tills jag vägde mig igen då hon tycker det hänt jättemycket med mig på dessa 3 veckorna. Synd för henne att hon är i Side just när jag väger mig. Haha!



Veckar sig därbak, yes yes!
Ser ut som en fläskkotlett. Yesyes!

 



Glad tjej!


Kommentarer
Postat av: samuel

vackra bilder

2012-05-13 @ 15:38:21
URL: http://samuelku.blogg.se/
Postat av: C

Du är jätte vacker!

2012-05-16 @ 11:01:11
URL: http://minibrorson.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är jättefin Linda :) kämpa på kram från tunisien

2012-05-19 @ 23:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0