Dubbelpass nummer 2.

Körde ett dubbelpass idag också. Blev medeljympa i 35 minuter innan det blev 75 minuters kickboxing. Bränner härligt i låren nu. Armarna känns trötta också.

Inte helt dåligt att ha hunnit med 4 pass på gymmet och 2 promenader när det bara är tisdag. Duktiga Linda! Har varit ute och promenerat på lunchen idag. Riktigt härligt med solen kan jag lova. Var tvungen att plocka av mig skinnjackan för att det var så varmt.

Nu blir det till att sova för jag ska kliva upp halv sex imorgon eftersom jag börjar jobba kvart i sju. Sedan blir det till att jobba hela dagen, träna, ta en dusch, packa, skjutsa katten till kattvakten och sedan åka till Alvesta igen.

Hoppas att ni haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: ord blir meningar

Du är så duktiiiiiig!!

2012-05-17 @ 09:34:24
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0