Bra jobbat Linda!

Jajamensan, kika på detta vetja!

Jag har FYLLT hela min del på rörelseglädjen och har därmed fått ett nytt häfte att börja fylla i. Riktigt nice att veta att man gjort allt detta. Känns riktigt bra.


Dessvärre går det lite mindre bra med den mentala träningen. Jag kommer inte igång! Jag får inte tummen ur röven att faktiskt ta mig för att göra det. Det konstiga är att det egentligen borde vara lättast att komma igång med då det tar cirka 15 minuter för varje spår. Visst är det konstigt?


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag tycker den mentala träningen är svårast. För mig är det lättare att röra på mig än att förstå och ända tankesätt.

2012-05-24 @ 06:10:12
URL: http://smalbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0