That time of the month.

Ja, det är alltid lika roligt när den tiden kommer i månaden.

Betala räkningar alltså. Känns inte som att min bank vill samarbeta med mig för jag kommer inte in på internetbanken. Den märker väl att jag köpt kläder både på Gina Tricot och Ellos den här månaden samt beställt saker från CDON. Inte bra, inte bra.. Jag hade ju köpstopp?!

Första betalningen för Xtravaganza ska göras också. Det är de tre första månaderna som ska betalas nu så det blir runt 2000 kr. Phuu.

Det är inte bra för plånboken att få influensa för då köper man bara en massa onödigt via internet. Det är väl dags att fylla i papprena från Försäkringskassan också så jag får lite sjuklön. Måste bara förstå exakt hur jag ska fylla i skiten.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Den som ändå förstod sig på försäkringskassans papper haha! Här har vi också haft influensa och då blir det såklart ngt nytt papper man ska fylla i.. Ska bli spännande att se resultatet. Hur ofta kommer du väga dig sen?

2012-03-18 @ 12:34:34
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0