Såhär ser jag ut nu:

Ni är några som frågat mig om det syns att jag gått ner i vikt och hur mycket det syns. Jag vet inte riktigt. Jag ser ju mig själv varje dag så jag tänker inte på det. Jag lägger ut en bild så ni ser hur jag ser ut just nu. Ni som träffat mig i verkligheten kan ju avgöra själv om det syns och hur mycket det syns.

Ni som inte träffat mig i verkligheten kan ju inte få en riktig bild på hur mycket skillnad det är. Jag ska föra över bilder från min kamera där jag tog en bild på mig själv när jag startade för snart 5 veckor sedan så kan ni se lite skillnad.

This is me:



Ber om ursäkt för morgonfrillan och att jag står helt sjukt med benen.


Kommentarer
Postat av: Tigerhonan

Tack :D

2012-03-22 @ 21:28:39
URL: http://www.tigerhonan.net
Postat av: ahmet

yes you have really lost kilos. it shows. so happy for you

2012-03-22 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0