Powerwalks


Nu har jag och hundarna varit ute på powerwalks 2 dagar efter jobbet. Jag förstår mig inte riktigt på folk som har på sig reflex på sig själv medan hundarna inte har några reflexer alls. Mina jyckar ser ut som julgranar när vi är ute och går. En reflex i svansen, två på benen och en reflextröja/reflexbrösta var på sig. Vi syns hellre för mycket, än för lite.

Igår när vi var ute så trodde jag att vi skulle dö. Vi gick precis i skymningen och på ett ställe sprang 15 vildsvin över vägen 10 meter framför oss. 5 av dom stannade 20 meter bort medan de andra fortsatte för att sedan tvärnita och vända. Trodde verkligen att vi skulle dö då men vips så sprang en liten kulting över vägen också mitt framför oss. Sen stack allihopa. Phuuu!

Kommentarer
Postat av: Suzan

sååå fina!

2012-03-02 @ 20:03:07
URL: http://www.ettdussinpannor
Postat av: therese

Åh tack snälla=)

Blev nästan gråtfärdig!

Tack tack tack!

2012-03-04 @ 14:01:46
URL: http://nyutsidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0