Jag har legat vaken och hostat hela natten...

imag1534 (MMS)

Jag har legat vaken och hostat hela natten så kattstackarn har inte kunnat sova. Hon har legat och glott på mig med stora ögon när jag stört hennes sömn. Jag har nämligen åkt på influensan som alla andra på jobbet och kände igår att jag mådde bättre. Big mistake. Febern var tillbaka imorse tillsammans med rethosta. Skitkul. Jag som skulle jobba hela veckan och dessutom täcka upp för 2 ordinarie personal idag. Lägg till att 2 barn ska inskolas. Jessica skrek nästan neeeeeeeeej i telefonen när jag ringde in mig sjuk kvart över sex imorse. Jag känner mig sååååå dum men jag måste lyssna på kroppen. Har aldrig varit sjuk under de 5 månader jag jobbat där.


Kommentarer
Postat av: Tigerhonan - Mamma till två

Nej jag ger inte upp :)

2012-03-06 @ 18:04:26
URL: http://www.tigerhonan.net
Postat av: linda - en vimsig mamma

man ska alltid lyssna på kroppen! kram

2012-03-06 @ 20:18:18
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Mad at you

jag vill me ha misse, de är så SÖTA!!!



SV: Kommer nätter där jag är sjunker i världens grop och är all sad face. Men imorse vakna jag med "I dont give a daaaaaaaaamn"! Haha!



Ja jag har haft min prins ett bra tag, (1år) vi har våra up and downs. men senast fuckade ja ur och jag tror ja brytit oss helt n its killing me..

2012-03-06 @ 20:44:15
URL: http://madatyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0