Influensan.

Ja, det verkar nästan som att jag åkt på den berömda influensan som härjat runt på jobbet i lite mer än en månads tid. Igår kväll mådde jag riktigt skit, kollade tempen och hade 38,7. Askul verkligen. Jag som normalt har en temperatur i kroppen på 35,4. Det gör ju att jag är halvt döende när jag bara har 37 graders feber.

Självklart ringde jobbet imorse och frågade om jag kunde komma in och jobba idag. Tyvärr fick jag tacka nej men imorgon får jag så lov att pallra mig dit så nu hoppas jag att jag blir frisk. Kände mig bättre mitt på dagen men nu börjar jag känna mig kass igen. Håll en tumme på att jag blir frisk imorgon så jag kan jobba!

Idag blir det ingen powerwalk iaf för nu måste jag bli kry!



Bjuder på en gammal bild från 2008.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Herrejäklar vad grym du är! Har ju vart borta från bloggvärlden ett tag och så kommer man tillbaka och möts av det här :) Grymt inspirerande! Ska bli så spännande att se torsdagens resultat. Har det gått en månad då?!



Sv: Jag tror inte jag fått den faktiskt. Kan ju missat men är ganska säker då jag gick igenom mailen tidigare idag och rensade och svarade. Om du vet vart du har mailet får du gärna prova att skicka igen (annars ska jag dubbelkolla, men hinner inte idag). Kolla så att det är hotmail.se (tydligen många som av vana skickat till hotmail.com).

2012-03-05 @ 18:16:48
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: angelica

vad tråkigt med influensan. den har härjat men jag har klarat mig :) fick bara hostan



kurera dig o krya på dig :)

2012-03-08 @ 12:59:03
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Louise i Turkiet

Jag hade lätt kört på första alternativet. Herregud, du behöver inte tappa 50 kg på en dag och du kan inte hjälpa att du blir sjuk. Ta den tid det tar och låt hjärta och hjärna pussla ihop det hela :P



Sedan får du ju faktiskt se till att bli frisk nu också. Kööööööss

2012-03-09 @ 11:57:49
URL: http://louiseiturkiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0