Har jag berättat...

....att jag spelade mycket fotboll när jag var liten? Haha. Jag var målvakt och grym var jag också.



En bild från Lilla vm, en fotbollscup i Matfors.


Tills tränarens dotter ville vara målvakt. Jag var inte lika bra som utespelare och då slutade jag för det inte var roligt längre. 

När jag var liten så sportade jag mycket. Det var fotbollsträning 2 dagar i veckan och match varje/varannan vecka. Sedan red jag och ledde de mindre barnen så jag sprang typ 1-2 timmar om dagen. Jag spelade även hockey ett tag. Dessutom bodde jag ju i Norrland och fick cykla var jag än ville.

Ahh, härlig barndom egentligen. Tänk dagens ungar som åker buss/tåg överallt, spelar massa tv-spel och hellre lanar än att vara ute i den friska luften.

Kommentarer
Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Tusen TACK!!! :)

Ja, känslan är obeskrivlig :) Duktig du är som kan springa så länge! Jag höll på att dö efter den lilla biten ja sprang :P

2012-03-17 @ 16:09:04
URL: http://overleva.vimedbarn.se
Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Ja den mäter fett, vätska, muskler osv :) Köpte den på Halens :) Body analysis scale 1000 tror ja de va den hette! :)

2012-03-17 @ 16:48:39
URL: http://overleva.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0