Bakning.

Idag efter jobbet ställde jag mig i köket och började baka lite smaskigt som jag ska ha med mig på fredag när vi har tjejkväll. Dessvärre ska jag ju inte äta något så jag hoppas att mitt bakverk blir bra och smakar gott. Det luktade riktigt gott iaf kan jag lova.

Hur gick det med suget då? Well.. Det luktade gott men jag kände inte att jag var sugen. Kändes bara konstigt att inte slicka av fingrarna när jag fick lite smet på dem eller inte slicka av slickepotten efter att allt var klart. Ovanligt liksom.


Kommentarer
Postat av: Joline

Shit vilken utmaning! Strongt av dig att stå emot!!!

2012-03-28 @ 21:26:54
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Grym du är!! Såg väldigt smaskigt ut, men är lite förbluffad själv över att jag inte står i köket redan och bakar en egen. När man väl kommer igång så försvinner ju det där sjuka suget all världens väg. Såå skönt!



Sv: Förstod att det är mars som gäller. Få se hur mycket tid jag har om jag redovisar båda vägningarna eller slår ihop dem. Något säger mig att du "toppar listan" oavsett ;)

2012-03-29 @ 09:08:03
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Sandra

Aww förstår det. Det är ju så grymt gott. Men heja på bruden! Känn dig stolt som kämpar på så bra. Sedan finns det ju så mycket annat nyttigt gotte som typ jordgubbar. HEJA HEJA! Kakan ser god ut. Har märkt att ju mindre socker man äter desto mindre sugen blir man faktiskt. Hoppas du får en toppen kväll med tjejerna!

2012-03-29 @ 10:12:19
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0