Problem med maskineriet.

Jahaja, då var det dags för lite skitsnack dårå. För jag har helt plötsligt fått problem med nummer två.

Jag har varit in på Xtravaganza och snackat med min viktcoach och hon trodde att det skulle kunna bero på att jag inte tränar lika mycket just nu (eftersom jag jobbar på 4 ställen just nu) så kan tarmarnas rörelse tydligen påverka mitt bajseri.

Förra veckan gjorde jag nummer 2, 2 gånger. På onsdagen och på söndagen. Problemet är att jag är riktigt hård i magen samtidigt som jag kan gå runt att vara nödig utan att få ut något..

Min coach sa iaf att jag skulle öka på mina frön och istället ta dessa vid 2 tillfällen om dagen (2 msk) samt mer olja så jag nu tar det också 2 gånger om dagen för att smörja (0,25dl).

Dessutom ska jag koka 1 liter vatten med cirka 6 skivor ingefära i en halvtimme som jag sedan ska låta stå och svalna för att dricka det under dagen. Så vi får se hur det går. Om det inte kommer igång efter jag provat detta och om jag börjar få ont i magen så ska vi prata om att börja trappa upp så jag börjar äta igen.
Hon sa också att det inte var konstigt att det blev så för det tydligen kunde bli så under helfarten. Jag tyckte det var konstigt att det kom nu, efter 5 månader men då sa hon "det måste ju komma någon gång".

Dessutom har jag kommit på att jag måste försöka hinna med 30 min promenad dagligen också för jag saknar verkligen att röra på mig. Det kryper riktigt i benen på mig.

To be continued.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är avundsjuk på dig, du har blivit så jävla snygg (visst var du snygg innan också) .. jag har själv problem med vikten och vill inget annat än gå ner några kilo men jag kan inte. Har inte motivationen till det... försökt så många gånger men har gett upp varje gång... vill också bli lika snygg som dig och gå ner en massa kilo och komma i favoritkläderna som man kom i en gång i tiden.....

2012-07-18 @ 11:16:45
Postat av: sanna

faaaaaaaan Linda.. du är så saaaatans snygg!!
woop wooooopppp!´

2012-07-24 @ 14:28:56
URL: http://talang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0