Omg!

Har suttit och snackat med Gabriella nu på kvällen som gjort en jäkla resa. Hon la upp en bild på Facebook på de 30 kilo har hon gått ner och jag säger bara OMG, fan vad fin hon är och jäklar vad duktig hon varit.

Är lite inne på hennes spår efter en timmes utfrågande, bara för att testa något nytt. Har kört på mitt så länge, går ner 30 kg och sen tar det stopp, något händer och vips går jag upp i vikt igen. Skulle vara bra och kul att testa det som hon gjort men det kostar mycket pengar och det är väl det som sätter stopp för mig som är student. Hmm. Jag får tänka igenom det hela lite till. Har skickat en intresseanmälan så jag får lite mer information så får vi se sedan vad jag bestämmer mig för...

Decisions decisions...


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja han knäckte näsan på mig men d har inget me d o göra.

2012-01-04 @ 22:17:26
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Susanne

Fan va starkt jobbat av henne! Är det en gastric bypass hon gjort?



Tråkigt att du inte kan hålla viket efter du gått ner så mycket. det är tufft! Vet precis hur de känns! :/

2012-01-06 @ 11:16:08
URL: http://harderbetterstronger.blogg.se/
Postat av: angelica

en kompis kompis har tydligen gått ner 40 kg, han har bara ätit kvarg :P haha.. tyckte det lät helt sjukt. har inte sett hur han såg ut innan dock nu är han smal som en sticka :P skumt de dära hehe men ändå duktigt att ha gått ner så mycket o de va på rätt kort tid med, o sen ingen hud som hänger eller så

2012-01-07 @ 21:09:43
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0