Ladies Night

Oooh, jag har ju glömt att berätta vad jag hittade på i slutet av oktober när Sandra, min blöjkompanjon från förskolan kom ner. Sjukaste ever hur vi ens har kontakt med varandra. Vi gick på samma förskola när vi var 3-4 år och hittade på massor av hyss ihop. När jag var 5 så flyttade vi från den hålan, till Sundsvall och skiljdes då åt.

När jag var 17 år gammal, satt jag inne på Lunarstorm och surfade runt och kom att tänka på att jag skulle söka reda på Sandra. Jag hittade henne till slut och vi klickade direkt. Sedan dess har vi haft kontakt på internet till nu, när hon kom ner och hälsade på.

Vi var på Ladies Night i Malmö och hade det asskoj. Vi dregglade för Kjelle (Brolle) ofc, precis som man ska göra om man kommer från Norrland! Redig karl det där. Höhö.



Världens godaste mat!





Fina Sandra




Miss Myself




Ladies in red




Killarna fejkar orgasmer i bastun




Vi satt på första parkett såklart!

Nästa år bär det av igen. Detta var mitt tredje år. Har ni varit på Ladies Night?


Kommentarer
Postat av: Anonym

like this -----> http://www.facebook.com/pages/Brolle-Wallmark-Lets-Dance-2012/142293459208772 & spread further ♥

2012-01-27 @ 22:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0