HAHAHAHAHA

Vilken jävla start på året det blev. Spöregnar som fan. Hoppas resten av året inte blir likadant, då emigrerar jag!

Iaf så skulle jag egentligen på fest igår hos Emelie och Mattias MEN jag bestämde mig för att vara hema eftersom mamma och hennes sambo skulle iväg på fest och de var hemma förra året för att vakta mina hästar och hundarna. Vi har en hund som blir riktigt livrädd och skakar som fan av raketerna. Så jag var hemma med djuren igår, kikade på film och spelade lite spel på msn. Helt okej kväll! Nästa år blir det fest istället om jag befinner mig i Sverige förstås annars får man se vad som händer på nyår!

Nu ska jag antingen sätta ihop min nya bokhylla eller börja plugga till min tenta som är den 11 januari.

Ha en superbra första januari!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad mysigt med en lugn nyårsafton! Kul att du är med i utmaningen. Lägger till dig omedelbart i listan med länkar.

2012-01-02 @ 11:41:19
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Pernilla

Förresten. Vad har du för första bokstav i efternamnet? Är två "Lindor" med i utmaningen och känns lite roligare att skriva namnen i länkarna istället för bloggadressen ;)

2012-01-02 @ 12:02:05
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Anonym

Puss

2012-01-02 @ 18:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0