Bambambam.

Tentan gjord, den gick skitdåligt meeeen jag får satsa på en omtenta istället.

Imorgon ska jag in på informationsträff och sedan får vi se vad jag bestämmer mig för gällande vikt/kost och hälsa. Kostar dock en hel del pengar så jag får se vad jag beslutar mig för. Känns lite osäkert då jag är student och inte har en fast inkomst. Men någonting skulle behöva göras då det jag gör inte tycks fungera. Eller det fungerar ett tag och sedan haverar det liksom.

Jag skulle egentligen ha träffat Pauline idag men den muppen drog iväg till Tyskland igår så det blev det ingenting av. Sedan skulle jag träffa Emelie idag men eftersom jag var så sjukt trött så hoppade jag över det också. Social tjej, yes yes.

Jag har dock köpt en klänning idag. En gul som är förjävla snygg. Typiskt sommar. Jag ska visa den någon dag. Den är dock second-hand men det är skitsamma för den ser sprillans ny ut!

Nu ska jag se på Biggest Loser Sverige och gråta en liten skvätt. Nu ska jag bli motiverad!



Hej tjockis, hur är läget elleeer?


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ok,men går hon ner o så?

2012-01-11 @ 22:13:47
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0