Not good.

Jag håller på och blir sjuk. Vaknade imorse av täppt+rinnande näsa, ont i halsen och ont i ögonen. Askul. Har känt av ömhet i nacke, armar och ben också i några dagar så jag hoppas verkligen inte på att jag håller på och få den här influensan som var och varannan person på jobbet går runt med nu. Hoppas till tusen att jag är bättre snart så jag kan komma igång med träningen.

Har precis käkat min middag, blev sparrissoppa idag.

Imorgon är det dags för bilen att besiktas, sedan ska jag på en anställningsintervju så ni kan väl hålla en liten tumme så är ni goa! Efter det så ska jag träffa en kompis och sedan är det dags för det första gruppmötet på Xtravaganza. Spännande!

Dags att kurera mig. Tur att jag har mina turkmediciner. Med dom borde jag vara frisk på ett kick!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Jag håller också på med att gå ner i vikt, har ca 25 kg som jag vill få bort. Jag provade Xtravaganza för några år sedan, men det passade inte mig. Eller rättare sagt jag började äta som vanligt igen efter att jag hade gått på helfart, och gick upp en massa.

Är du nöjd med det än så länge?



Kram!

2012-02-20 @ 20:36:00
URL: http://cherrymerrymuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0