Imorn är det dags!

Ja, imoen är det dags för mig att bege mig till Xtravaganza och skriva in mig. Sedan är det helfart som gäller, förmodligen från och med måndag.

Tur att jag ska jobba på småbarnsavdelningen två veckor nu, de barnen ifrågasätter inte varför man inte äter samma mat som dem. Trivs så jäkla bra på mitt jobb men får inte glömma bort pluggandet också. Ibland kan det vara lätt att bli för pengakåt...

Nu går jag och min migrän och lägger oss för imorn är det en lång dag. Jobb 9-18 och Xtravaganza 18.15.. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: LOTTA

Spännande med xtravaganza. Jag har en kolleg som testade det och har varit jättenöjd bara det att man inte kommer ifatted hjärnan och det

Mental lika lätt som med kilona så det kan vara en sak att tänka på. Jag kommer från mars månad någon gång antagligen köra modifast fast via sjukhuset så det blir också en massa pulver!



Lycka till och titta gärna in till mig!

Lotta

2012-02-04 @ 00:43:42
URL: http://www.viktinfo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0