HÄRLIGT!

Finns det något härligare än en varm, skön dusch på kvällen för att sedan krypa ner i sängen med en kopp te efter en lång arbetsdag? I think not.

Ännu härligare blir det efter man tränat. Idag blev det ett kort pass, 30 minuter på spinningcykeln i sovrummet. Ska börja träna på allvar nästa vecka då jag jobbar mina sista heltidstimmar som jag jobbat i tre veckor, på fredag. Sedan är framtiden lite oviss. Nästa vecka blir det bara jobb en dag (om jag inte blir inringd fler dagar) och veckan därpå ser likadan ut. Dags att sätta igång med studierna med andra ord. Ser inte riktigt fram emot det.

Men med tanke på att jag redan jobbat runt hundra timmar denna månad och vi bara kommit halvvägs in i månaden så måste kanske fokus läggas på studierna också då jag kommit fram till att jag vill bli logoped och "bara" har 2 år kvar av studierna. Det är värt att kämpa för. Fast samtidigt vill jag jobba inom förskolan...

Nåja, dags att glo på Vänner. Uppdaterar nog nästa gång på fredag eller lördag då jag jobbar 7.30-17.15 och sedan 18.30-23.00 imorgon (ska pressa in ett möte hos Xtravaganza däremellan också) för att sedan börja jobba på fredag 06.00-16.00 igen.

På lördag morgon 10.00 blir det höintag som träningspass. Ingen rast och ingen ro. På söndag ska jag VILA!

Hoppas ni fortsätter läsa och kommentera fast jag inte godkänner och svarar på något just nu. Fullt upp som ni ser. Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0