Första nackdelen

Okej, nu har jag gått på Xtravaganza i 4 dagar och den första nackdelen har yttrat sig. Kan ni gissa vad det är? Dålig andedräkt. Hahahahaha. Jag som aldrig luktar illa ur munnen, kan nu känna hur jag smakar illa i munnen. Så det betyder nog också att jag luktar illa också. Fast det vet jag ju inte, för jag har inte vågat fråga någon. Haha! Bättre att låtsas som ingenting.

Annars så är det ju naturligt att man luktar illa ur munnen, dock att det startar under dag 5 på grund av att "fettförbränningen skjuter fart".

Jag känner mig väldigt trött på kvällarna men det gjorde jag redan innan jag började med dessa shaker, men annars är det en vanlig bieffekt. Jag känner dock ingen som helst hunger, varken på morgonen, lunchen eller middagen.

Såhär äter jag:
½ påse på morgonen
1 påse på lunchen
½ påse till mellis
1 påse till middag.

Man ska ju äta 3 påsar om dagen, men kan dela upp det på hur många gånger man känner för och detta fungerar för mig.

Snart dags att sova, imorgon ringer klockan halv fem. Wihooo!



Har förresten en ny frilla sedan en vecka tillbaka.

Nytt liv, ny kropp, ny frilla.


Kommentarer
Postat av: linda - en vimsig mamma

kämpa på!! kram

2012-02-15 @ 14:10:47
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: angelica

heja heja

ska komma igång på allvar med träning o sånt i mars har jag bestämt nu, trött på magen :P känns som jag sackat efter totalt nu på senaste..



vi får peppa varann igen juuu :D

2012-02-15 @ 15:41:48
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: JD - Masa på

fina du!

heja med påsarna, jag hade aldrig klarat de ;)

2012-02-15 @ 18:01:31
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0