Första dagen med Xtravaganza

Har faktiskt gått bra. Blåbärsshaken smakade vidrigt som fan iaf så den kommer jag inte köpa fler gånger. Får hoppas att mango/papaya (något sånt var det) smakar bättre imorgon bitti. Choklad med toffee var helt okej imorse iaf. Den smakade välling. Hahaha!

Kycklingsoppan tog jag nog för mycket vatten när jag åt för den smakade typ vatten.

Det har gått bra iaf. Jag har inte känt mig hungrig, förrän nu på kvällen. Det vidrigaste är oljan på morgonen som smakar lemon. Tänk er att ta olja i munnen och känna det feta runt munnen. Vidrigt. Min mage reagerade iaf på omega 3-kapslarna, oljan och fröerna. Hahaha den lät som en hel torktumlare.

Bjuder på min favoritlåt för tillfället. Jag som älskar killar med långt hår håller ju på att bli galen på Morten som trummar i samband med Jakes röst. Finns inget hetare än en kille med långt hår som man kan riva tag i. Får be min pojkvän spara ut långt hår så jag får något att dra i. Men han skulle nog inte passa i det tyvärr..


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

varför ska du gå på pulversoppa för?

2012-02-11 @ 23:28:19
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

Du är så välkommen på vår vår nästa vikt träff - bara roligt med flera i samma situation =)



Har inte sett videon men jag jag föredrar killar med rakat haha

2012-02-12 @ 10:57:56
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0