Tips från coachen!

Haha, ja idag var jag ju på möte med min hälsocoach.
 
Vi gick igenom hur det gått med upptrappningen och påbörjan på halvfarten och hon tyckte att det lät bra. Min plan angående julmaten höll jag ju till stor del och det var hon glad för. Jag visade upp bilder på hur mina tallrikar kan se ut och hon sa att det är helt rätt. Skönt att höra det iaf.
 
Jag var tvungen att fråga henne om det är normalt att gå på skithuset så pass ofta som jag gjort sedan jag började äta (här snackar vi tre gånger om dagen med rejäla korvar) och hon sa att det var helt normalt eftersom tarmarna börjat jobba med fast föda igen.

Jag skulle fortsätta så som jag gör nu, träna på och sköta maten.
 
Vi pratade om när jag skulle vilja vara i "mål" och vi sa att till sommaren är jag i mål. Pirr i magen. Undrar hur det kommer kännas. "Jag kommer aldrig komma dit", sa jag. Hon sa: "Jo, det gör du om du gör som jag säger!". Wihoo. Det känns bra att ha någon att vända sig till så fort man har några frågor.

Nu är det fokus, fokus, fokus som gäller.
 
Just ja, "Sara". Jag vägde mig också. Du trodde jag skulle gå upp flera kilon när jag började äta igen. Normalt går man upp 2-3 kilon i vätska när man börjar äta. Jag hade gått upp 0,6 kilo. Så nu är jag på -49,9. Känns faktiskt jävligt bra. Nästa vägning blir 16 januari.
 

Kommentarer
Postat av: emma

hamnade på din blogg av en slump och har läst runt på den i ungefär en timme nu.
jag håller på med samma resa, men med 20kg mindre som ska bort. Jag är riktigt imponerad av dig och kommer garanterat fortsätta att läsa din blogg, har en känsla av att den kommer att hjälpa till på traven!
Jag hejjar på dig!

Svar: Gud vad kul att du tycker det! Dessvärre kommer jag ju inte in på din blogg så jag kan inte följa din resa men jag skulle hemskt gärna göra det om du skulle vilja dela med dig! :) Stor kram till dig som tagit första steget! :)
Liinda

2012-12-29 @ 00:08:05
URL: http://emmaloovgren.blogg.se
Postat av: Ord blir meningar

Du är så duktig!!

2012-12-29 @ 01:19:24
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se
Postat av: emma

jag skickar ett mejl med lösen :)
ta hand om dig!

Svar: Hej! Jag har inte fått nåt mail. Använder mig inte av bloggmailen längre. Du kanske kan skriva ditt lösenord i en kommentar så godkänner jag inte den kommentaren? :)
Liinda

2013-01-21 @ 22:33:55
URL: http://emmaloovgren.blogg.se
Postat av: emma

jag märkte det precis..
men anv.namnet är emma och lösen är 0721871099 :)

Svar: Alltså, nu hittar jag inte igen din blogg heller. Ska leta ! :D
Liinda

2013-01-31 @ 15:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0