This is not what I signed up for.

Ja, huden på magen som inte hänger med blir ju bara värre och värre. Nu har det gått så långt att huden ligger för naveln vilket leder till att en massa fukt samlas därinne eftersom naveln inte får luft. Huden väckar sig ju precis vid naveln så när jag ska knäppa byxorna så klämmer jag skinnet till och med.
 
Om jag tar i och drar i huden så kan jag dra ut den cirka 10 cm.. Dessvärre tar det enligt min hälsocoach cirka 1 år för huden att dra ihop sig, efter att man slutat gå ner i vikt...
 
För att jag ska slippa detta och att det inte ska lukta illa, får jag ha en jävla tuss med papper eller bomull i naveln som jag får byta dagligen. Skitsexigt. Jag hatar verkligen min mage nu så jag hoppas huden drar ihop sig.
 
 
Vem kan tro att det gömmer sig en tuss med papper i naveln?
 
 
Tittuuuuut!
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

inge kul om man får fukt i naveln det fick jag alltid när jag var som tjockast jätte jobbigt.

2012-12-05 @ 17:01:03
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/
Postat av: alexandra

ojjjj, hur snabbt har du minskat i vikt? för det är väl för det gått så snabbt.

2012-12-05 @ 18:55:28
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: Tina

Shit va modig du e som bara slänger fram en bild på dig så!!! Ngn smart sa la att allt händer inte över en natt hur man än gärna vill det:))))

Svar: Näe, jag vet att det inte händer över en natt men det är trist att man ska klämma sig :( Samma sak på armarna. Sedan hade jag ju vart lika mycket påklädd på stranden om jag haft bikini så jag har inte så stora problem att visa hur jag ser ut.
Liinda

2012-12-05 @ 19:23:36
Postat av: Sandra

Jag förstår ditt dilemma! Så är det för mig med, men det är mitt minsta problem just nu. Jag vill gå ner i vikt så jag trivs med mig själv och därefter (om jag verkligen känner att jag måste) så får man operera bort lite överflödig hud...
Hoppas det går bra för dig! Har själv mycket att göra, vilket resulterar i att jag aldrig kommenterar, men jag kikar in ofta. :-)

Svar: Jo jag vet att det är ett litet problem egentligen men jag klämmer både huden på magen och på armarna. Och det är lite trist. Operationen är ju asdyr för tydligen måste man ha visst många procent som hänger för att man ska få det finansierat av sjukhuset. Trist trist.
Kul att du fortfarande kikar in! :)
Liinda

2012-12-05 @ 21:46:49
Postat av: Lena

Har samma problem... Så jäkla trist... Modigt av dig att ta upp det på bloggen dock!

2012-12-06 @ 07:33:02
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0