Svar till Helena;

 
Svar:
Hej Helena, kul att du hittat hit! Hoppas du stannar!

Jag tycker att det är värt att satsa på Xtravaganza. Nu har jag ju inte gått klart mitt program ännu och jag vet inte alls hur resultatet kommer hålla när jag är klar, det är upp till mig hur jag väljer att ta tillvara på min framtid. Det är gamla vanor som ska bort och nya vanor som ska nötas in. Det tar tid, därför är jag nöjd med mitt ettårsprogram. Känner jag att jag behöver mer tid, förlänger jag mitt medlemsskap beroende på vad mer jag vill ha ut av det.

Jag har en bekant som gick på Xtravaganza och hon gick ner 30 kg. Hon gick på helfart typ 2eller 3 månader och sedan körde hon halvfart och jämviktsfart. Hon har hållit sin vikt!
 
Det hjälper mycket mer än att bara ha ett gymkort. Detta eftersom man får coaching där man lär sig om livsmedel och vad som är bra/dåligt för oss. Man lär sig hur man säger nej och man stärker sitt eget självförtroende och styrka. Man får även använda sig av Mental Träning som faktiskt vuxit hos mig. Det tog ett halvår för mig att komma igång med min mentala träning men nu är jag igång!
 
Men på Xtravaganza får du:
* Gruppträffar med andra personer i alla åldrar som är i samma situation som du samt att man blir coachad enligt de fyra ledstjärnorna (Rörelseglädje, God Energi (mat), Mental Näring och Mental Träning. Dessa går man på ca varannan vecka.
 
* En hälsokonsult som man alltid kan vända sig till om råd och som följer resan samtidigt som denne handleder.

* Programbok och CD-skiva med mental träning som är till för just viktminskning.
 
* Gymkort på viktcentrets gym.

* "Rätt" att köpa Xtravaganzas "mat".
 
* Internettjänster som recept, nyhetsmail och inspirationsmail.

Kommentarer
Postat av: Erica

Är det jobbigt att du måste "försvara" dig och din bantningsmetod? Verkar vara många som har åsikter om den och tyvärr inte framför dem på bästa sätt

2012-12-08 @ 19:27:04
Postat av: Erica

Är det jobbigt att du måste "försvara" dig och din bantningsmetod? Verkar vara många som har åsikter om den och tyvärr inte framför dem på bästa sätt

2012-12-08 @ 19:27:15
Postat av: - ● Rebecca ● -

Looks like it :)

2012-12-08 @ 19:27:35
URL: http://nattstad.se/Rebos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0