Sorry!

Sorry att jag inte uppdaterat något sedan igår.
 
Jag tränade på morgonen och åkte sedan tåg eftersom jag var upp till Ängelholm och gick på bio. Vi såg Hobbit. GRYM film, fan vad välgjord och rolig den var! Efter filmen så körde vi hem till Tomelilla för att käka thaimat och efter det så åkte vi hem till mig och såg på Rocky. Full fart med andra ord.
 
Idag har jag ätit ätit, mockat, ätit, ridit, ätit, ätit och nu ser jag tv. Ööhm ja. Ni fattar ju.
 
Jag håller på att göra mig av med en massa kläder som blivit för stora också. Så om det är någon som säöker något här så kan ni väl hojta till. Har storlekar som L, XL, XXL, 42-50.
 

Kommentarer
Postat av: Peppbloggen

Hejhopp! Vilken fin blogg du har! :D

Kolla gärna in vår peppblogg med syfte att höja unga tjejers självkänsla! :D

Hoppas att du har haft en jättebra och mysig helg!

2012-12-31 @ 00:17:21
URL: http://peppningsbloggen.blogg.se
Postat av: Therese

Ja för snäll är man nog, tyvärr!
Inte alltid bra. Men jag tror stenhårt på karma också så jag fortsätter vara snäll haha

Åååhh kläder var min första tanke..
Meeeen de kanske är för stora för mig kom jag på sen, helt sjukt egentligen! Men jag köper ju bara kläder i M/L/38/40 nu typ...
Fan vad härligt det är!

2012-12-31 @ 01:07:30
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: Linda

Va har du i strl xl o xxl?

2013-01-02 @ 18:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0