Kvalitetstid med min fina vän!

Ja, igår kväll hade jag lite kvalitetstid med min fina vän. Vi har båda haft lite mycket för oss den sista tiden och inte pratat med varandra så mycket, än mindre haft tid att ses. Vi hade lite julmys och bytte julklappar, snackade om livet, fjantade oss som vi alltid gör, skrattade en massa och åt god mat enligt min upptrappning.

Jag har så fina vänner som stöttar min viktnedgång och faktiskt gör sådant för mig. Många gånger har de struntat i att köpa något gott för att inte fresta mig, utsätter mig inte för matsituationer osv. Och som Elin igår, åt kyckling och sallad till julmys medan vi drack mineralvatten. Haha!

Jag kan skatta mig lycklig som har så fina vänner!

Julmys!
 

Käkar krubb och dricker vatten!
 

Jag fick minsann en present jag med! Snäll Linda!
 

En ny pyjamas och blåslagna ben (kickboxing lämnar sina spår!)
 

Sen spårade det ur. Blev midsommar helt plötsligt...

Kommentarer
Postat av: Min kamp som bipolär tonåring och nykter alkoholist.

Sv ; ah, förhoppningsvis! Haha än lever vi ju så ;)

2012-12-22 @ 16:27:36
URL: http://bipolarsynvinkel.blogg.se
Postat av: Madde

mysigt med en mini Jul:)

2012-12-22 @ 16:44:45
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0