Halsbränna.

Ja, jag har halsbränna fast ändå inte. Jag har aldrig någonsin haft problem med halsbränna men både igår kväll och imorse har jag känt som att jag har halsbränna fast bara halvvägs. Så det bränner inte och smakar illa men det känns ändå i halsen som halsbränna. Svårt att förklara.
 
Jag ringde iaf till Xtravaganza för att fråga vad jag ska göra åt detta eftersom jag verkligen inte vill att det bryter ut. Lovisa sa att jag inte ska påbörja nästa steg på upptrappningen ännu, utan stanna kvar på dag 3 ytterligare några dagar eftersom magen förmodligen tycker att det är för mycket mat att arbeta med på en gång och den blir överansträngd. Jag ska även plocka bort paprikan från min tallrik eftersom det inte är särskilt snällt mot magen.
 
Så upptrappningen kommer därmed att ta några extra dagar för mig men det gör faktiskt inte så mycket sålänge min kropp mår bra. Jag har dessutom dragit på mig en redig förkylning som vägrar släppa så det har inte blivit någon träning denna vecka. Valde att avboka morgondagens pass och på måndag kör jag istället igång igen. En veckas vila med andra ord. Tränade senast förra lördagen. Abstinens!
 
 
Dagens frukost: Hackat ägg med 2 msk keso och ½ tsk linfrön. La till lite gurka också.

Kommentarer
Postat av: Annika

Mumsigt :>

2012-12-22 @ 14:13:54
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0