Går inte enligt planerna.

Min plan om att vara frisk idag sket sig ju totalt. Jag har sedan i lördags natt fått behålla ca 5 dl vatten och en shake i magen. Imorse kissade jag för första gången sedan i lördags eftermiddag. Det är fan sinnessjukt.
 
Dessutom har jag feber så jag orkar ju inte med någonting heller. Ligger mest bara och sover, Facebookar och ser på film. Jag är rastlös!

Det som är ännu värre, är att jag missar min kickboxing som jag har ikväll. Det suger stenhårt om jag ska vara ärlig. Jag måste ringa till min hälsocoach också så jag kan ställa in morgondagens "check-up". Trist!
 
Jag fick vara glad i en minut igår iaf;
 

Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

krya!

2012-12-18 @ 12:48:52
URL: http://dianaosterberg.blogg.se
Postat av: Emelie - fotograf

haahah jag hade magsjuka förra veckan och jag vägde mig också. Jag gick ner 3 kg med de är tyvärr tillbaka nu ;/

2012-12-20 @ 22:44:42
URL: http://emelieringblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0