Första dagen på halvfart.

Ja, idag är det första dagen på halvfart. Det känns ju lite sådär. Nervöst kanske. Jag vet inte riktigt. Jag har inte riktigt haft en felfri upptrappning och det har jag dåligt samvete för.

Jag har inte riktigt hunnit med alla mellanmål osv. Inte bra, inte bra. Det är sjukt hur pass svårt det är att bryta ett gammalt, invant mönster. Jag har inte riktigt ätit så som mina planer varit men jag har försökt hålla det. Ska nog börja föra en matdagbok så jag får rätt på allting!

Jag måste verkligen komma igång mer med mina mentala träningar för att stödja upp det här tror jag.
 
Imorgon ska jag på möte med min hälsocoach för att checka av hur allt går. Pirrpirr. Jag har försökt så gott jag kan. En del har jag dåligt samvete för, annat vet jag att jag misskött mig på.
 
Jag har gjort det bästa jag kan, och det får duga för nuet.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så himla fin ska du veta. Verkligen fin. Och du har ben to die for kan jag säga. Jag önskar jag hade dina ben =D

2012-12-28 @ 13:39:22
URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygga ben du har, såna ben vill jag med ha :-)

2012-12-29 @ 07:10:51
Postat av: IDA

Snygging! ;)

2012-12-29 @ 16:30:58
Postat av: Madde

Vad fin du är!=)

2012-12-29 @ 17:12:26
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se
Postat av: Sandra

Sjukt snygg! Om du jämför dig själv med när du var som störst och nu, så är det som dag och natt. Man kan tro att det är helt olika personer!! Nästan som två personer i ett. :-)

2012-12-31 @ 00:59:31
Postat av: Sandra

Fan vilken brud:)! Dina nyårslöften lät jätte bra tycker jag!

2013-01-01 @ 11:16:13
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0