Skönt att ha det ute.

Det är skönt att jag kan vara så öppen och ärlig i min blogg. Jag kan skriva allt som jag har på hjärtat och ni finns där och stöttar.
 
Jag var på mitt möte med viktcoachen och vad hon sa, tänkte jag skriva i ett eget inlägg. Om det inte är intressant för er att läsa, är det bra för mig att ha kvar och blicka tillbaka när det känns tungt igen.

Vi kom fram till att jag skulle starta min helfart idag. Och det har jag gjort. Jag har tagit mina fröer, olja och omega3-kapslar. Jag ska snart dricka min första shake och sedan är det full fart framåt som gäller.
 
Jag har vägt mig på hemmaplan, har gått upp en del kilon men låter mitt -50,2 stå kvar eftersom jag inte litar på vår våg riktigt. Jag tänkte väga mig inne på viktcentret första gången om två veckor och uppdaterar om min vikt då igen.

Jag har världens bästa vänner som stöttar mig i detta. En vän som stöttar lite mer än andra, och det är Emelie. Sedan har jag en familj som verkligen finns där och stöttar mig så gott de kan. Min vitkcoach stöttar mig också såklart och sist men inte minst så stöttar NI mig. Ni är härliga hela bunten!

Nu ska de sista kilona väck!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är superduktig och stark nog att klara detta. jag beundrar din viljekraft och det du åstadkommer.Kör på och lycka till. Kram

2012-08-27 @ 19:27:13
Postat av: EE

Tycker du är så jäkla duktig! Många hade säkert sett det som ett misslyckande och deppa ihop och ge tusan i allt, men du tar istället tag i det. Det visar hur peppad och motiverad du är för detta! Dina kloka beslut kommer ge dig ditt slutmål på vågen! Heja dig!

2012-08-27 @ 20:26:37
URL: http://matenochtraningen.blogg.se
Postat av: Sandra H

Lycka till igen!! :)Håller tummarna!

2012-08-27 @ 20:30:59
Postat av: Birsen

du fixar det! Kram

2012-08-28 @ 12:25:09
URL: http://bisicik.wordpress.com
Postat av: jess

kämpa på!!! du har varit sjukt duktig:)
alla hamna i fallgroparna och dom ska vi ju hoppa ur så fort vi bara kan:)

lycka till mot dina mål!!!

2012-08-29 @ 13:23:58
URL: http://jessansvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0