Skäms lite.

Jag var aldrig på gruppträffen i torsdags och jag har inte heller pratat med min coach. Jag har inte påbörjat helfarten igen och ja. Träningen skulle jag också komma igång med idag men så blev det inte heller.
 
Vad fan håller jag på med?

Känns nästan som att jag är rädd att förändras. När jag ser mig själv i spegeln känner jag mig bara äcklig och fet. Förtjänar jag verkligen att gå ner mer i vikt? Förtjänar jag att nå mitt mål? Varför gör jag såhär mot mig själv?
 
Det är många tankar som snurrar just nu. Jag måste skärpa till mig. Nu. Innan det är för sent. För jag vill aldrig komma dit igen. Aldrig. 2012 är mitt år. Jag ska bli lycklig med mig själv.

 
Jag, den 13:e dagen på min helfart.

Kommentarer
Postat av: Linda

Låt inte de här tankarna vinna nu. Jag förstår att det är svårt, jag har också varit där. Men det är SJÄLVKLART att du förtjänas detta!

2012-08-14 @ 00:12:31
URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Postat av: charlie

ingen aning svårt o avgöra om man ej ses IRL men typ en tredje del av min arm e hud. innan var dt halva men efter all psykopat träning så tycks dt ha gett resultat.

men boleron består tyvärr haha :)

2012-08-29 @ 15:07:14
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0