Försöker så gott jag kan.

Ja, jag har försökt så gott jag kan med helfarten och körde ganska hårt på det två dagar under total stress på jobbet.
 
Sedan föll det lite igen och jag åt två dagar.
 
Idag är jag på helfarten igen. Nu har det lugnat ner sig jobbmässigt denna vecka så det är ganska skönt att faktiskt kunna ta det lite lugnt också. Så idag kör jag på. Sedan får jag hålla mig hela veckan för att det ska fungera. Jag tror att bara jag kommer in i det igen så går det lättare.

Har pratat med min viktcoach om detta då hon ringde idag. Vi ska ses på torsdag innan gruppträffen och prata om allt då. Upptrappning och allt som sker just nu osv.

Hon sa något smart till mig, nämligen "Det som har varit, har varit och kan inte påverkas men det som är nu, är framtiden och den kan du påverka".
 
Hon har så rätt.
 
Förlåt om jag skriver om mina svårare dagar här just nu. Det kan inte vara roligt att läsa här när jag bara failar. Jag ska förklara allt så fort jag får tillfälle. Det är massor som hänt som jag inte skrivit om här och därför har uppdateringarna också blivit så som de blivit.
 
 
Nu blickar vi framåt.

Kommentarer
Postat av: ordblirmeningar.blogg.se

Snyggging, du är jätteduktig!!! Ge aldrig upp

2012-08-20 @ 16:34:31
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Att man ibland faller visar bara på mänsklighet. Det gör vi alla, även du tyvärr. Men det är inte viktigt utan det viktiga är att komma upp :)

2012-08-20 @ 23:39:07
Postat av: Angelica

Vet inte vart jag ska börja men! Åh du är ju helt underbar! Vart hittar du kämpar glöden? Jag försöker men faller tillbaka lika fort igen och mår skit över det..
Du är en förebild att se upp till! :)

2012-08-24 @ 18:14:06
URL: http://piggareliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0