Vilodag.

Snacka om att det varit kaos på jobbet idag. Alla i personalen var sjukt trötta, 4 personal var sjuka och vikarier gick inte att få tag på. ALLA barn var friska och ALLA barn var helt jävla galna. Märks att de varit hemma i 4 dagar nu för jisses vilket liv de höll.

Efter jobbet var jag så sjukt slut i huvudet så jag orkade inte träna. Sedan har det spöregnat hela jävla dagen så jag var inte så pepp på en powerwalk heller.

Lösningen på detta var att jag bokade ett spinningpass imorgon direkt efter jobbet. Problem solved liksom. Man slipper ha dåligt samvete då.


Kommentarer
Postat av: linda - en vimsig mamma

att du tog en vilo dag idag är du värd!! vet hur ljudnivån kan vara på förskolor! kram

2012-04-10 @ 21:09:42
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha är det sant? Jag har aldrig köpt något från Name It för kläderna tilltalar mig inte men den jackan älskar jag. Visste inte att den var så populär.



Jag tar det som en komplimang hehe

2012-04-10 @ 23:07:09
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0